09 September 2011

Beraya Di Rumah AIN NABIHA

salam rakan-2 yg di homrmati sekali. raya ke 11 aku pergi ke rumah ain nabihah kekasih aku gitu hahaha. bnyk halangan nk gerak
rumah dy. hayiaaaa. dy jemput aku, tapi aku bwk kaum kerabat aku hahahaha, ada lg 2 lori tpi dorang tk dpt ikut. dorang ada plan masing-2 hee. masa otw nk gerak rumah dy, tiba-2 mmbr aku brnama hakim lc bwk motor tlnggar lubang. mak iiii. tiub bocor dpn blkang. sungguh sedih hahaha. yg susah nya kita org nk cari kdai motor tu yg susah. sbb dah bnyk tutup. masa bnyk hbis dkt situ jea, hayiaaa. tpi kita org lmbt smpai. asl kan smapi juga kan heee. sejuk hati dpt tngk ain. masa msok rumah ain, aku terus slm umi. aku rasa tkot. knape? sbb ap? sbb aku tkot umi mkn aku hahahaha, mcm ap kan. korang tngk je larh gmbr ni heee. enjoy oke
senyum ye umi :D

sape dy ni? dy larh AIN NABIHAH hee

aizam zeet mkn smbil tido. power kan hahaha

mkn di utamakan hahaha

bergelak sama-2 meyh hahaha

3 beradik yg cute hee


kena ddk jauh-2 kang umi mrh hahaha

masam? tiba-2

tersnyum juga hahaha

No comments:

Post a Comment