11 September 2011

Adam miqael♥

siapakah geragan si Adam Miqael ni?

msti semua tk thu kan hahaha. dy adalah justin bieber version 4 thun hahahaha. bdk nya comel. tpi kan dy manja sngt dgn ain. fazura ckp dy tk nk laki. mak iii hahaha. tk pe. aku amek hati dy secara perlahan-2 untk dy suka aku haha. akhirnya dy nk juga dgn aku juga hahaha. rambut dy mmg trbaek. mcm korea. ishhh ni yg jelous hahaha. camera aku ni asyik ke arah muka dy jea. so dpt larh amek gmbr dy. smpai lupa nk amek gmbr kita berdua *azamain hahaha. bdk nya putih, suara alahai. tk pyh ckp larh hahaha. aku tertarik dgn dy. knapekah? hahaha. dy pnya ciri-2 yg trbaek heee.

tngk larh gmbr dy :-

mcm family kan hahaha
mereka berdua hee
ini larh permain yg ada jual dkt mcd. ain beli kan hahaha ^^
comel kan?
camera aku asyik hadap dkt muka justin adam ni hahaha
gaya terbaek hahaha

No comments:

Post a Comment