02 October 2011

243 hari- 5832 jam- 349920 minit - 20995200 saat- 8 MONTH♥

Anak dara tercekik buah halkum Assalamualikum buat anda semua yg beragama islam. hari ni aku akn update blog yg dah berhabuk ni hahaha. oke skrang aku bkn nk cerita pasal habuk ke ap ke. aku nk bercerita 8 bulan kita org brsama, bkn kucing bkn pokok hahaha. dgn Ain Nabiha comot.

masa berlalu dgn cpt. perkongsian sedih, gembira, bergadoh. kita org lalui dlm masa yg singkat selama 8 bulan, berasa gembira ada si dy. knape? dy ubah kan aku. terima kasih Biha hahaha.


-Keluar Bersama-


 kita org keluar sama-2 larh gitu. kemana? ke bndar haha. aku gembira dpt keluar dgn kau. sape ek? haha. Ain nabihah gitu hahaha. bnda ni mmg tk plan kot. kita org keluar sbb bosan hahaha. yelarh kan ddk dkt rumah jea so kita org keluar. si biha ni nk tngk bini ku gengster. first aku ckp tk nk aa tngk cerita tu tkot dy keluar jdi gengster hahaha. kang keluar wayang hbis aku di tibai oleh nya hahaha. ayt tk blh belah. kita org keluar lepas kan rindu masing-2. tpi kejap jea kot hahaha. phone aku berdering tngk-2 sys een larh hahaha. so aku jumpa dy. nsib dy blik jb. kalau tk blh aku botak kan kpla sys een. jgn mrh tau hahaha. berbalik cerita tdi. aku dgn Ain di temani ole 1 set couple hahaha. pijan dan hafizah. dorang pkai bju putih pehhh. nsib  Ain tk pkai bju putih, kalau tk sama dah hahaha. tpi aku gembira tngk Ain asyik ketawa jea hati aku rasa gembira juga. so kita org sudah bosan kita org buat photoshot. seronok kan. tpi alahai panas kot. berpeluh mcm kerbau hahaha. si Ain berkata " awk kaki sy melecit" adoi aku risau aku cari port nk duduk haha. so kitaorg lepak dkt BR. mcm ap. Ain text sher suruh lepak dgn kita org cehceh. best ketawa sama-2 hahaha. tngk larh gmbr ni k :)
ilove this picture



muka penat

sape dy ni? dy larh brother aku hee
berbual mesra cik sher dan tuan amin heee
comel muka awk ketika penat hahaha
dy ni larh bdk yg slalu amek gmbr aku dgn ain ^^. thnks
bdk kecik lg ni. konon gmbr nya mcm dj blend hahaha
sys een
pijan dan hafizah
kalau anda tngk muka kami btol-2 kan ada tahi lalat tau hahaha
ni larh abg kpd mierul dan aizam haha
baju couple kot hahaha
oke skrang amek gmbr dgn kakak sy 
tlong antara satu sama lain hahaha
kaki Ain melicit :(

muka penat hahaha
*ini larh memory buat thun ni. thnks membaca :)

No comments:

Post a Comment