05 January 2012

-Hati-

salam kawan-2. aku bz sikit skrang hahaha. krja larh kata kan. dlm masa brkrja hati aku pedih. knape? hukum karma dah membalas aku dgn perbuatan aku. mcm mane skit hati perempuan tu, mcm tu larh skit hati aku. ALLAH SWT. je larh yg thu.


dunia mmg adil, tpi kita yg tidak adil antara satu sama lain. dlm dunia ada hukum karma. buat baek di balas baek. tpi aku? aku bkn ank patung yg tidak ada perasaan. knape harus jadi mcm ni? dulu aku sanjung kaw mcm   puteri kayangan. tpi skrang, kaw buat aku trjatuh dan trduduk. kaw buat aku mcm ni. ye semua slh aku. tpi kwn-2 aku ckp kaw kena lebih dewasa azam. tpi hati ni trlalu berat nk tinggal kan kaw. aku nk semua mslh ni sattle lg cepat. kalau lg cepat lg bagus. sbb hati aku menagis melihat kaw dgn dy. dlm hubngan mana-2 aku tk ambil kesempatan pun. mcm kwn-2. aku thu asal usul aku mcm mane. kaw just go on dgn dy. aku blh melihat n dan senyum lebih lebar. status kawan aku : dunia penuh dgn kepura-puraan. ap yg kaw buat dkt blkang aku mmg aku tk thu. kaw blh membunuh aku dari blkang. mungkin hati kaw perasaan kaw dah tk de untk aku. mulut mmg blh berckp yg kaw sayang aku. tpi hati mcm mane? mulut blh berkata dgn manis. tpi aku sensara. tolong larh aku menjalan kan mslh ni dgn baek. dulu aku mengadu dkt kaw. skrang kwn-2 aku, dan kak aku je thu. dorang larh thu mcm mane perasaan aku. sedangkan supermen pun blh nages kan. ap lg aku hahaha ^^. kalau aku keluar kan air mata darah pun tk blh jadi ap kan :)  semoga kaw bhagia dgn dy. mula-2 kwn, lama-2 jdi teman mengisi hati kaw. aku redha dan aku pasrah.

1 comment:

  1. rileks la der..bunge bkn seekor, kumbang bkn sekuntum..
    idop lmbt lg nk kawen..rilek aje..kne steady..
    kirim slm sister adopted..sng2 knlkn la..
    hahaha

    ReplyDelete