27 November 2011

Birthday Girl♥

Assalamualikum rakan-2 :). dah lama aku tk update blog. rasa mcm dah berhabuk plus ada sarang labah-2 hahaha. oke sekarang aku nk cerita pasal bdk yg baru nak naek umur ke tujuh belas tahun hee. sape dy? nk thu sape?

-HADIAH UNTUK MU-

ni aku nk cerita tapi bg aku kelakar gila tau. si Ain ni nk sngt bear warna pink gitu. aku beli untk dy. tpi jalan cerita nya, aku beli time sebelum seminggu bufday dy ni. aku bnyk plan nk kena kan dy hahaha. first aku skit kan hati dy sbb aku ckp dy dy jgn beli bear warna pink, sbb aku tk suka *padahal aku dah beli pun, takut dy beli. lepas tu time aku text dgn dy, dy ckp tk de mood hahaha ^^. aku ketawa besar sbb dy merajuk. padahal aku sengaja jea. dlm masa seminggu aku skit kan hati dy pasal beat tau. dy pnya tk de mood mak iii hahaha. dlm hati aku *tk pe time bufday dy msti senyum lebar pnya aa*.

Ain Nabiha
Happy bufday Ain Nabiha hee. kejap jea dah 17 thun haha. dy ni nk sngt bear pink tau. tapi aku buat tk thu jea. aku mmg nk beli pun untk dy hahaha. aku buat kejutan untk dy, aku kasi barang kecik jea. tngk muka jea aa mcm ap hahaha. monyok + tonyok hahaha. berbual pun mcm nk tk nk. oke nk amek gmbr dgn dy, amal, pijot, mierul ajak amek gmbr dkt tasek. so aku ikut jea plan dorang. dorang sembunyi kan hadia tu dkt bonet blkang hahaha. hati aku rasa lega gila. dlm kereta dy tk nk pun ckp dgn aku hahaha. aku buat dang jea. then, smpai tasek aku buat-2 larh amek gmbr, kononya tk de bnda terjadi dan tk de suprise untk dy. last-2 aku buka bonet blkang amek snyap-2 hadiah tu. peh dy pnya happy, ketawa smpai ke pipi tau. aku gembira dpt tngk dy ketawa. tk mcm yg tdi hahaha. so ni larh gmbr yg ada semasa muka dy kecewa dan suka hahaha ^^
nampak tk muka kecewa dy :)

time ni dy tk nk brckp sngt pun hahaha
aku pujuk dy, aku tnya dy " knape tk de mood ke" then dy jwb tk larh hahaha
1
2
3
jeng jeng hahaha



suprise sayang :)

cehceh ketawa besar kan ^^

aku ckp buka dkt rumah. then dy ckp nk buka skrang hahaha

amboi muka maen peranan

dy ckp time ni kalau koyak tk pe ke heee

prihatin tau dy nk bukak, tk tngk camera langsong. ishhh

cepat-2 buka

dah dpt buka kunci nya tu hahaha


oke tngk ap dalam nya hee


amboi senyum lebar ye. awk dah hampir dpt kwn baru hahaha

teddy bear pink

senyum nampak gigi dan smpai ke pipi hahaha

part ni aku ingt dy ckp, "awk besar nya. smbil ketawa hahaha

time tu plesing teddy bear pink hahaha

27.11.2011 adalah hari paling bahagia untk awk. last word ILOVEYOU.

terima kasih tk terhingga kpd Aizam, Aqmal, Pijot, Mierul :) thnks geng
terima kasih sudi mebaca blog sy ni k. Assalamulikum semua :).

No comments:

Post a Comment