14 February 2012

-Cerita 13.2.12-

assalammualikum wahai sedara-2 ku dan rakan ku. cewahhh haha. hari ni aku update cerita gembira. knape dgn tarikh ni kan. tarikh ni aku keluar dgn natasha. bkn berdua oke. tpi berlima. kak fatin, kak dhia, aizam. nk thu tk cerita sebelum kita org keluar? aku dgn nat plan nk keluar. baca perbualan kami hahaha

azam: nat bila kita nk keluar?
nat: hm tngk dulu jadual.
azam: 13.2.12 kita keluar nk tk?
nat : oke juga.
azam: ajak kak awk larh hahaha.
nat: lg bgus kan.
azam: oke kita tnggu tarikh ni k heee


so kita org buat keputusan keluar tarikh ni. mmg best larh. best sbb ap? kak nat ni orng nya jenis sporting gila larh hahaha. tabit sama kak fatin hee. oke, kita org keluar time ni time tu nat cuti, tpi aku krja shif pagi. tpi kita org keluar mlm hee. mmg best gila. maklum larh dah lama tk pergi bndar. bz berkerja. dah dpt gaji kita jalan-2 larh kan. tk kan duit nk simpan duit dlm bank smpai atm pecah hahaha. so kita nk guna duit tu kena pndai bajet. kalau tk pndai bajet hbiss larh kita hahaha. dah aku bkn nk cerita pasal duit-2 ni haaha. kita org keluar  pukul 8 mlm. aku balik krja 6.30 ptg. balik siap-2 then tnggu akak nat amek aku. sebelum kak nat amek, nat sempat singgah rumah aku. berkenalan dgn mak aku hee. mak aku ckp dy ni unik hahaha. *jgn bangga eh nat hahaha. then kita org terus gerak. kita org tk gerak terus prgi town. tpi kita org singgah ke TC sbb nk tukar kasut nat dan hntar speedlight dkt kak lieza hee. dah siap urusan gitu gini kita org terus gerak town. smpai jalan town, aku rasa pelik. bnyk perubahan. tk lama lg JB akn cantik kan. kakak fatin cari paking. dah paking semua, kita org beli larh tiket wayang. kita org amek wayang pukul 10 mlm hee. lmbt kan. nk thu cerita ap. SUMPAHAN KUM KUM. bpk aa cerita dy mmg seram. aku suka. dlm wayang aku bnyk ketawa. ni antara rahsia kita berlima hahaha. oke skip,. aku dgn nat ni suka bergambar hee. biasa larh satu jiwa gitu hahaha. then hbis tngk kita org keluar wayang pukul 11.30. peh sejuk dy tk blh tahan hahaa. so kita org pergi larh mkn hee. aku pun tk thu nama tmpt tu. biasa nya mkn dkt kota raya. tpi kotaraya kan tutup hahaha. tpi nk terima kasih dkt nat sebab dy belanja mkn. thnks tau nat hee. paling penting korang tngk cap camera aku k hahaha. tngk larh gmbr-2 yg ada ni. peace ^,^V



sape ni? hahaha

ni larh kak nat. nama dy kak fatin dan kak nadia :D

3 beradiq

kita semua hahaha

sape ni? dapat teka aku bg 10 ringgit hahaha

di mana ada aku di situ ada aizam. kita org tk blh berpisah. hee

jeng jeng jeng hahaha

tiket wayang. kum kum hahaha

aizam dah ada samsung galaxy Y. asyik bz dgn phone kan hee

new york hotel :)

time ni dah nk pergi mkn. sweet tk? hahahaha

sempat tau bergambar dlm wayang hahaha

8,9,10,11,12 itu larh set kita org.

cantik kan kak fatin heee

nk thu tk. ada budak tu baru beli kasut. kasut converse gitu hahaha.

nasi goreng pataya. fav aku :)

textting bf ke kak hahaha

natasha awk sunggu cantik :)

thu ap makna dy? haha

hbis mkn. tu phone aizam ishhh.



kak fatin bwk kereta. cool hahah


gamabr ni hanya gurau jea k. jgn amek hati. terima kasih sudi membaca. salam :)


No comments:

Post a Comment